Senin, 30 Maret 2015

Verschrikkelijk droom

Toen ik een beeld van een lijk in danau ui zag, had ik een heel echt verschrikelijk droom.
Ik was in de winkelcentrum heette detos. Ik ging naar de bioscoop samen met mijn vriendtje. Daar, hangt ongeveer 5 tv's in de muur. Op tv er was veel horror film gespeeld. Ik zag veel spoken, lijken, schreeuw van mensen, moordenaar, bloed, een stewardess van lion air met geen vriendelijk gezicht, het gezicht is helemaal flat! Zonder ogen, zonder neus, zonder mond. Zij zit in de auto, ach.... Ik ben héél bang. En dan zie ik rond, de bioscoop was een beetje donker, nee, het was echt donker. Maar ik kan wel zie waar de deur is, waar de cashier is.
Vlug ik rende naar de deur. in de hoek buiten het bioscoop zit een man die heeft helemaal witte ogen. Zonder de Zwarte ballen. Hij draagt een grijs t-shirt en khaki korte bruk. Hij is heel mager als irham, denk ik. Hij is echt slecht met zwarte krulenhaar. Oh mijn god, het is heel écht verschrikkelijk. Ik wil huilen. En ik heb een beetje tranen in mijn beide ogen. En hij zegt met een heel zachte stem. Hij stelt een vraag over iets, maar ik vergeet wat zijn vraagt is. Ik rende hard met mijn vriendtje naar beneden. Ik trek de linkerhand van mijn vriendtje, maar hij is een beetje lachen. Ik weet niet waarom.
Alle lampen was niet gezetten. Ik ben heel paniek want het is bijna helemaal donker. En toen ik in de eerste verdieping was, zag ik een man die ik in de boven gezien. Hij is een spook, denk ik. Ik kan niet houd mijn tranen in. Ik huil, en schreeuw heel hard. Ik ben heel echt bang van het spook en de donker. Ik houd niet van donker. Gelukkig, het was alleen in mijn droom :')

Wel, het is mijn eerste verhaal in het Nederlands. Plotseling, sta ik in de morgen op, en schrijf ik een verhaal van mijn droom in het Nederlands. Ik weet niet waarom. En nu, ik ben blij want ik heb niet te weinig woorden in het Nederlands uit mijn hoofd. Haha. Misschien de grammatica is slecht, maar ja, ik wil probeer om goed grammatica te leren  :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar